VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI wynosi 110 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 110 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1399 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie - podgrzewane 2009 Standard
Komputer pokładowy MFA Plus 2009 Standard (w pakiecie) 190 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2009 Standard (w pakiecie) 1 180 PLN
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Tempomat 2009 Standard (indywidualny)
Składane oparcie siedzenia pasażera 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Kierownica skórzana, 3-ramienna 2009 Standard
Fotele przednie - sportowe 2009 Standard
Fotele przednie z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego 2009 Standard
Tapicerka skórzana Vienna 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

maj 2009 - grudzień 2009 79 840 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 76 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline Hatchback VI 110KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.