VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1430 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2010 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe - przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 - 2010 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 - 2010 Standard
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 - 2010 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Funkcja oświetlania Coming/Leaving Home 2009 - 2010 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

grudzień 2009 - grudzień 2010 97 040 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 95 740 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 91 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Comfortline DSG Hatchback VI 140KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.