VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1287 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 Standard (indywidualny)
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 Standard
Fotele komfortowe - przód 2009 Standard
Tempomat 2009 Standard (w pakiecie) 1 750 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2009 Standard
Kierownica skórzana, 3-ramienna 2009 Standard
Fotele przednie - sportowe 2009 Standard
Fotele przednie z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego 2009 Standard
Tapicerka skórzana Vienna 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 73 340 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 69 940 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?