VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1287 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2009 Standard (indywidualny)
Fotele komfortowe - przód 2009 Standard
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2009 Standard (w pakiecie) 1 650 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2009 Standard (w pakiecie) 2 930 PLN
Dywaniki - wykładzina 2009 Standard (w pakiecie) 390 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 73 340 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 69 940 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Trendline DSG Hatchback VI 102KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
Rok 2019 był rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają nawet 30 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.