VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1592 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość od 1592 mm do 1621 mm
Masa własna 1446 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dywaniki - wykładzina 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 420 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
ESP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 - 2013 Standard
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2011 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2011 - 2013 Standard
Asystent podjazdu 2011 - 2013 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 79 090 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 78 390 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 78 540 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 77 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 TDI Trendline Hatchback VI 105KM (diesel)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?