VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna) (2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1273 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie - podgrzewane 2009 Standard
Komputer pokładowy MFA Plus 2009 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2009 Standard (w pakiecie) 1 180 PLN
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Tempomat 2009 Standard (indywidualny)
Składane oparcie siedzenia pasażera 2009 Standard (w pakiecie) 630 PLN
Kierownica skórzana, 3-ramienna 2009 Standard
Fotele przednie - sportowe 2009 Standard (indywidualny)
Fotele przednie z elektryczną regulacją odcinka lędźwiowego 2009 Standard
Tapicerka skórzana Vienna 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

maj 2009 - grudzień 2009 70 540 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 67 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Highline Hatchback VI 102KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.