VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1341 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
ESP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Asystent podjazdu 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Pakiet schowek 2011 - 2013 Standard
Pakiet 990 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 990 PLN
Szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera 2011 - 2013 Standard
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2011 - 2013 Standard
Tylne siedzenie dzielone i przesuwane 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 79 790 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 78 090 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 75 640 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 74 540 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 71 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline Hatchback VI 122KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.