VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1363 kg
Masa całkowita 1990 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Pakiet schowek 2011 - 2013 Standard
Pakiet 990 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 990 PLN
Szuflady pod siedzeniami kierowcy i pasażera 2011 - 2013 Standard
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2011 - 2013 Standard
Tylne siedzenie dzielone i przesuwane 2011 - 2013 Standard
Przygotowanie do montażu radia (8 głośników) 2011 - 2013 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 87 190 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 85 490 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 84 040 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 82 840 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 79 040 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Highline DSG Hatchback VI 122KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?