VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI wynosi 80 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 132 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1621 mm
Masa własna 1262 kg
Masa całkowita 1890 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Dywaniki - wykładzina 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 420 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
ESP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 - 2013 Standard
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2011 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2011 - 2013 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 64 790 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 64 290 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 62 040 PLN
maj 2009 - grudzień 2009 61 040 PLN
kwiecień 2009 - maj 2009 58 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 Trendline Hatchback VI 80KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.