VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna) (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1592 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość od 1592 mm do 1621 mm
Masa własna 1356 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Dywaniki - wykładzina 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 420 PLN
Czujnik ciśnienia w oponach 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 240 PLN
ESP 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 1 270 PLN
Tempomat 2011 - 2013 Standard
Lakier specjalny 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2011 - 2013 Standard
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2011 - 2013 Standard
Przygotowanie do GSM Premium z bluetooth + system głośnomówiący (9ZU) + rSAP + książka telefoniczna 2011 - 2013 Standard
Asystent podjazdu 2011 - 2013 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

wrzesień 2011 - lipiec 2013 69 790 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 69 190 PLN
grudzień 2009 - grudzień 2010 68 740 PLN
wrzesień 2009 - grudzień 2009 67 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline Hatchback VI 105KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.