VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna) (2009 - 2010)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,3 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1197 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI osiąga moment obrotowy 175 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1592 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,3 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 175 Nm
Pojemność skokowa silnika 1197 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość od 1592 mm do 1621 mm
Masa własna 1400 kg
Masa całkowita 1970 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe - dojazdowe 2010 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - dojazdowe, zamiast pełnowymiarowego koła zapasowego 2010 Standard
Felgi aluminiowe 18 Bilbao z ogumieniem 225/40 + zawieszenie sportowe, pakiet 2010 Standard
Airbag 6 sztuk 2009 - 2010 Standard
Fotele komfortowe - przód 2009 - 2010 Standard
Chromowane obramowanie osłony wlotu powietrza do chłodnicy 2009 - 2010 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2009 - 2010 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

grudzień 2009 - grudzień 2010 77 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.2 TSI Trendline DSG Hatchback VI 105KM (benzyna)

Inne wersje vi-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.