VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus (2009 - 2013)

VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus

Generacja była produkowana od 2009 do 2013 roku. VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 59 do 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus wynosi od 80 do 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 190 do 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,4 do 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1197 do 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus osiąga moment obrotowy od 132 do 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus w zależności od wersji silnika, waha się od 4,8 do 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1360 do 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, od 1592 do 1621 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus

Ocena ogólna:
(10 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Hatchback VI Plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.