VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna) (2008)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 169 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback wynosi 230 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback osiąga moment obrotowy 300 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4216 mm długości, 1759 mm szerokości, 1501 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 230 KM
Momen obrotowy 300 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Długość 4216 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1501 mm
Masa własna 1357 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2008 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2008 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2008 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2008 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2008 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2008 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2008 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

kwiecień 2008 - grudzień 2008 112 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TSI GTI Pirelli Hatchback 230KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?