VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel) (2003 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1281 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
El. podnoszone szyby tylne 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2008 Standard (w pakiecie) 630 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Komputer pokładowy 2008 Standard (w pakiecie) 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 77 040 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 83 060 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 82 540 PLN
listopad 2005 - luty 2006 81 640 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 83 540 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 78 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI Trendline Hatchback 140KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.