VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1230 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1416 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2007 Standard (w pakiecie) 5 640 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2007 Standard (w pakiecie) 490 PLN
Lakier metalik 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier perłowy 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier uni 2007 Standard (indywidualny)
Pakiet schowek 2007 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Fotel pasażera - manualna regulacja wysokości 2007 Standard (w pakiecie) 500 PLN
Pakiet zimowy I 2007 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Fotele przednie - podgrzewane 2007 Standard
Alarm z niezależnym zasilaniem 2007 Standard (w pakiecie) 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 89 340 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 88 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 TDI 4Mot. Q-Line Hatchback 140KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.