VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna) (2004 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1242 kg
Masa całkowita 1810 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej 2006 - 2007 Standard
Kierownica wielofunkcyjna - skórzana 2006 - 2007 Standard
Boczne poduszki powietrzne - tył 2006 - 2007 Standard
Skórzana dźwignia zmiany biegów 2006 - 2007 Standard
Kontrola ciśnienia w oponach 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 220 PLN
Instalacja radiowa + 6 głośników 2006 - 2007 Standard
Listwy boczne 2006 - 2007 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

styczeń 2007 - maj 2007 80 040 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 79 540 PLN
listopad 2005 - luty 2006 78 640 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 80 340 PLN
sierpień 2004 - listopad 2004 77 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Sportline Hatchback 150KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.