VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna) (2004 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1277 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Tempomat 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

grudzień 2004 - maj 2005 88 340 PLN
listopad 2004 88 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?