VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna) (2004 - 2005)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2005 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1277 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Tempomat 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2004 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

grudzień 2004 - maj 2005 88 340 PLN
listopad 2004 88 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI Comfortline DSG Hatchback 150KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.