VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna) (2004 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2004 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1366 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Kierownica wielofunkcyjna I, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 2 620 PLN
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 660 PLN
Dysk twardy 30 GB 2008 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 81 340 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 87 340 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 86 840 PLN
listopad 2005 - luty 2006 85 840 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 87 840 PLN
listopad 2004 87 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 2.0 FSI 4Mot. Comfortline Hatchback 150KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.