VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel) (2003 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2003 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1251 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Komputer pokładowy 2008 Standard (w pakiecie) 670 PLN
Dysk twardy 30 GB 2008 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2008 Standard (w pakiecie) 620 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 67 540 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 73 540 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 73 040 PLN
listopad 2005 - luty 2006 72 240 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 73 940 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 69 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Trendline Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?