VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel) (2004 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 176 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 6,5 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 12,9 s
Prędkość maksymalna 176 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1251 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Ogrzewanie postojowe uruchamiane pilotem 2006 - 2007 Standard
Instalacja radiowa 2006 - 2007 Standard
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Przystosowanie do montażu fotelika dziecięcego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Boczne poduszki powietrzne - tył 2006 - 2007 Standard
Skórzana dźwignia zmiany biegów 2006 - 2007 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatronic 2006 - 2007 Standard
Kontrola ciśnienia w oponach 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 220 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

styczeń 2007 - maj 2007 77 840 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 77 340 PLN
listopad 2005 - luty 2006 76 540 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 78 240 PLN
marzec 2004 - listopad 2004 73 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI Sportline Hatchback 90KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.