VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1301 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 5 350 PLN
El. podnoszone szyby tylne 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Kierownica wielofunkcyjna I, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 2 320 PLN
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 84 440 PLN
maj 2007 - wrzesień 2007 90 460 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.