VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel) (2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2008 Standard (indywidualny)
Oświetlenie bagażnika 2008 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe pełnowymiarowe 2008 Standard (indywidualny)
Kierunkowskazy w obudowie lusterek zewnętrznych 2008 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 Magny Cours z ogumieniem 205/55 2008 Standard
Tapicerka materiałowa Brick 2008 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2008 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2008 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

styczeń 2008 - grudzień 2008 85 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.