VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel) (2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1279 kg
Masa całkowita 1910 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2008 Standard (indywidualny)
Osłona wlotu powietrza chłodnicy w kolorze nadwozia 2008 Standard (indywidualny)
Szyby termoizolujące, zielone 2008 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją wysokości 2008 Standard (indywidualny)
Podświetlany i zamykany schowek w desce rozdzielczej po str. pasażera 2008 Standard (indywidualny)
Chromowane obramowanie dźwigni zmiany biegów 2008 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane i dzielone (1/3 do 2/3) 2008 Standard (indywidualny)
Kieszenie w przednich drzwiach 2008 Standard (indywidualny)
ESP 2008 Standard (w pakiecie) 5 490 PLN
Przygotowanie do montażu fotelików dziecięcych ISOFIX z tyłu 2008 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

styczeń 2008 - grudzień 2008 85 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI DPF GT Sport DSG Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.