VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel) (2004 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2004 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1230 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15H
Rozmiar felgi 6J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1389 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Fotel pasażera z mech regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
System nawigacji satelitarnej 2006 - 2007 Standard
Kierownica wielofunkcyjna - skórzana 2006 - 2007 Standard
Boczne poduszki powietrzne - tył 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 1 160 PLN
Skórzana dźwignia zmiany biegów 2006 - 2007 Standard
Kontrola ciśnienia w oponach 2006 - 2007 Standard (w pakiecie) 220 PLN
Instalacja radiowa + 6 głośników 2006 - 2007 Standard
Listwy boczne 2006 - 2007 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

styczeń 2007 - maj 2007 90 960 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 90 440 PLN
listopad 2005 - luty 2006 89 440 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 91 340 PLN
sierpień 2004 - listopad 2004 88 040 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.9 TDI 4Mot. Sportline Hatchback 105KM (diesel)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI Clubsport - szybki hatchback dla purystów
Wielu narzeka, że samochody klasy GTI nie są tak dobre jak kiedyś. Teraz osiągi wygrywają z przyjemnością prowadzenia. To dla nich Volkswagen stworzył nową wersję Golfa. Clubsport ma mocny silnik i przedni napęd.

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.