VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna) (2003 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback wynosi 102 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 184 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback wynosi około 7,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1485 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 7,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,6 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,4 s
Prędkość maksymalna 184 km/h
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1485 mm
Masa własna 1173 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 6 000 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Komputer pokładowy 2008 Standard (w pakiecie) 670 PLN
Dysk twardy 30 GB 2008 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe aluminiowe 2008 Standard (w pakiecie) 620 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 57 740 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 63 740 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 63 340 PLN
listopad 2005 - luty 2006 62 640 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 64 140 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 60 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.6 Trendline Hatchback 102KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.