VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback osiąga moment obrotowy 220 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1265 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

styczeń 2007 - maj 2007 79 460 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 79 040 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI Sportline Hatchback 140KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.