VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback wynosi 170 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 170 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1293 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 350 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard (w pakiecie) 5 350 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Kierownica wielofunkcyjna I, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 2 320 PLN
Kierownica wielofunkcyjna II, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 360 PLN
Kierownica wielofunkcyjna III, pakiet 2008 Standard (w pakiecie) 1 810 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 96 140 PLN
maj 2007 - wrzesień 2007 102 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT Sport DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.