VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback wynosi 170 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback osiąga moment obrotowy 240 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback wynosi około 6,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,7 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 170 KM
Momen obrotowy 240 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1293 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2006 - 2007 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2006 - 2007 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2006 - 2007 Standard (indywidualny)

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

styczeń 2007 - maj 2007 104 160 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 103 540 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 TSI GT DSG Hatchback 170KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?