VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna) (2006 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback wynosi 80 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 164 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 132 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 164 km/h
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1155 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Pakiet schowek 2008 Standard (w pakiecie) 830 PLN
Pakiet zimowy II 2008 Standard
El. podnoszone szyby tylne 2008 Standard (w pakiecie) 300 PLN
Składane oparcie siedzenia pasażera 2008 Standard (w pakiecie) 630 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 Standard
Przygotowanie do montażu telefonu 2008 Standard (w pakiecie) 1 710 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 Standard
Komputer pokładowy 2008 Standard (w pakiecie) 670 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

wrzesień 2007 - grudzień 2008 56 540 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 62 560 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 62 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 80KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.