VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna) (2003 - 2006)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2006 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 55 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback wynosi 75 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 164 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback osiąga moment obrotowy 126 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1483 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 164 km/h
Moc 75 KM
Momen obrotowy 126 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1483 mm
Masa własna 1154 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ASR 2004 - 2006 Standard (indywidualny)
Fotele przednie regulowane elektrycznie 2004 - 2006 Standard
Siedzenia przednie z mechaniczną regulacją wysokości 2004 - 2006 Standard
Kierownica sportowa - skórzana 2004 - 2006 Standard
Lampy Bi-ksenonowe ze spryskiwaczami 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 5 600 PLN
Worek na narty 2004 - 2006 Standard
Funkcja oświetlania drogi do domu 2004 - 2006 Standard
Schowek pod fotelem pasażera 2004 - 2006 Standard
Schowek pod fotelem kierowcy 2004 - 2006 Standard
Instalacja radiowa + 8 głośników 2004 - 2006 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

luty 2006 - czerwiec 2006 62 140 PLN
listopad 2005 - luty 2006 61 540 PLN
grudzień 2004 - październik 2005 62 940 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 59 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Trendline Hatchback 75KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?