VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 59 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback wynosi 80 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 164 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 14,7 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback osiąga moment obrotowy 132 Nm. VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1305 litrów. Wymiary samochodu: 4204 mm długości, 1759 mm szerokości, 1479 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 14,7 s
Prędkość maksymalna 164 km/h
Moc 80 KM
Momen obrotowy 132 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Długość 4204 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1479 mm
Masa własna 1155 kg
Masa całkowita 1740 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Koło zapasowe pełnowymiarowe 2007 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 Magny Cours z ogumieniem 205/55 2007 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2007 Standard (indywidualny)
Schowek w konsoli dachowej 2007 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2007 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2007 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2007 Standard
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2007 Standard
Światła przeciwmgielne 2007 Standard (w pakiecie) 810 PLN
Ogrzewanie postojowe uruchamiane pilotem 2007 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

maj 2006 - wrzesień 2007 50 540 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf V 1.4 Entry Hatchback 80KM (benzyna)

Inne wersje v

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.