VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel) (2005 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1426 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 130 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 670 PLN
Felgi aluminiowe 17 Grand Prix z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 8 060 PLN
Felgi aluminiowe 17 Zandvoor z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 300 PLN
Felgi aluminiowe 17 Estoril z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 300 PLN
Felgi aluminiowe 17 Indianapolis z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 950 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 80 840 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 86 840 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 86 340 PLN
listopad 2005 - luty 2006 85 440 PLN
marzec 2005 - październik 2005 85 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?