VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel) (2005 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1426 kg
Masa całkowita 2030 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 130 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 670 PLN
Felgi aluminiowe 17 Grand Prix z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 8 060 PLN
Felgi aluminiowe 17 Zandvoor z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 300 PLN
Felgi aluminiowe 17 Estoril z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 300 PLN
Felgi aluminiowe 17 Indianapolis z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 950 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 80 840 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 86 840 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 86 340 PLN
listopad 2005 - luty 2006 85 440 PLN
marzec 2005 - październik 2005 85 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Trendline Hatchback V 140KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.