VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel) (2005 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 203 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Spalanie w jeździe miejskiej 7,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 203 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1447 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Koło zapasowe, pełnowymiarowe aluminiowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 620 PLN
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Dysk twardy 30 GB 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 500 CD/MP3 i zmieniarką CD + 10 głośników 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 300 CD/MP3 + 4 głośniki 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 300 Plus CD/MP3 + 8 głośników 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 94 440 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 100 440 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 99 840 PLN
listopad 2005 - luty 2006 98 740 PLN
maj 2005 - październik 2005 98 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Sportline DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.