VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1968 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 1968 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1447 kg
Masa całkowita 2050 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2007 Standard (w pakiecie) 6 440 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2007 Standard (w pakiecie) 1 560 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2007 Standard (w pakiecie) 3 520 PLN
Lakier metalik 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier perłowy 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier uni 2007 Standard (indywidualny)
ESP 2007 Standard (w pakiecie) 5 490 PLN
Pakiet zimowy I 2007 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2007 Standard (w pakiecie) 1 170 PLN
Alarm z niezależnym zasilaniem 2007 Standard (w pakiecie) 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 93 840 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 93 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 2.0 TDI Q-Line DSG Hatchback V 140KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.