VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel) (2006 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2006 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V wynosi 90 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V osiąga moment obrotowy 210 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V to diesel.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 90 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2007 Standard (w pakiecie) 6 440 PLN
Relingi dachowe - chromowane 2007 Standard (w pakiecie) 1 560 PLN
Hak holowniczy - demontowalny 2007 Standard (w pakiecie) 3 520 PLN
Lakier metalik 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier perłowy 2007 Standard (w pakiecie) 1 320 PLN
Lakier uni 2007 Standard (indywidualny)
ESP 2007 Standard (w pakiecie) 5 490 PLN
Pakiet zimowy I 2007 Standard (w pakiecie) 1 990 PLN
Boczne poduszki powietrzne - tył 2007 Standard (w pakiecie) 1 170 PLN
Alarm z niezależnym zasilaniem 2007 Standard (w pakiecie) 890 PLN

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

styczeń 2007 - wrzesień 2007 77 040 PLN
maj 2006 - styczeń 2007 76 640 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Q-Line Hatchback V 90KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?