VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 187 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V wynosi około 5,2 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,2 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,1 s
Prędkość maksymalna 187 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65R15
Rozmiar felgi 6 1/2 J x 16
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1414 kg
Masa całkowita 2020 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

styczeń 2008 - kwiecień 2009 90 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI DPF Comfortline DSG Hatchback V 105KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.