VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel) (2005 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1896 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V to diesel.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V wynosi około 4,8 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1896 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 195/65 R15 T
Rozmiar felgi 6JX15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1395 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 130 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Felgi aluminiowe 17 Grand Prix z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 240 PLN
Felgi aluminiowe 17 Zandvoor z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 Estoril z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 Indianapolis z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 5 100 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 79 940 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 85 940 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 85 340 PLN
listopad 2005 - luty 2006 84 440 PLN
marzec 2005 - październik 2005 84 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.9 TDI Comfortline Hatchback V 105KM (diesel)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?