VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna) (2005 - 2007)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2007 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V osiąga moment obrotowy 155 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 155 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1356 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2007 Standard
Felgi stalowe 15 z ogumieniem 195/65 2007 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2007 Standard
Zamek centralny z pilotem 2007 Standard
Kierownica skórzana, 3-ramienna z elementami aluminium 2007 Standard
Listwy boczne w kolorze czarnym 2007 Standard
Schowek w konsoli dachowej 2007 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2007 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2007 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2007 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

styczeń 2007 - lipiec 2007 85 940 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 85 240 PLN
listopad 2005 - luty 2006 84 340 PLN
marzec 2005 - październik 2005 84 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 FSI Sportline Tiptr Hatchback V 115KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?