VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V osiąga moment obrotowy 148 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4233 mm długości, 1766 mm szerokości, 1651 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Momen obrotowy 148 Nm
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Długość 4233 mm
Szerokość 1766 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1651 mm
Masa własna 1308 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Koło zapasowe, pełnowymiarowe aluminiowe 2008 - 2009 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Dysk twardy 30 GB 2008 - 2009 Standard
EBV - elektroniczny rozdział sił hamowania 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Radio RCD 500 CD/MP3 i zmieniarką CD + 10 głośników 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 300 CD/MP3 + 4 głośniki 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 78 140 PLN
czerwiec 2007 - wrzesień 2007 84 140 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Cross Hatchback V 102KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Volkswagen Golf GTI, GTE i GTD - nowy Golf w trzech sportowych odsłonach
Po premierze Volkswagena Golfa, pojawienie się jego usportowionych odmian było tylko kwestią czasu. Jeszcze przed targami w Genewie producent zaprezentował Golfa GTI, GTE i GTD.

Kupujemy używane: Volkswagen Golf VI GTI - opinie, awarie, na co zwrócić uwagę. Hot hatch za rozsądne pieniądze
Volkswagen Golf VI GTI wciąż jest świetnym wyborem dla kogoś, kto szuka szybkiego i praktycznego auta. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI. Opinie, awarie i ceny używanego Golfa GTI.

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.