VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna) (2005 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 75 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V wynosi 102 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1595 cm3.

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 1759 mm szerokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 102 KM
Pojemność skokowa silnika 1595 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Masa własna 1346 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 130 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Felgi aluminiowe 17 Grand Prix z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 240 PLN
Felgi aluminiowe 17 Zandvoor z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 Estoril z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 4 450 PLN
Felgi aluminiowe 17 Indianapolis z ogumieniem 225/45 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 5 100 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 77 640 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 83 640 PLN
luty 2006 - styczeń 2007 82 940 PLN
listopad 2005 - luty 2006 82 040 PLN
maj 2005 - październik 2005 82 040 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.6 Comfortline Tiptr. Hatchback V 102KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Hybrydowe VW Golfy 8 już w Polsce. Znamy ceny Golfa eHybrid oraz GTE
Volkswagen konsekwentnie rozbudowuje ofertę nowego VW Golfa. Do Polski właśnie przyjechały dwie hybrydy ładowane z gniazdka - słabsza eHybrid oraz usportowiona GTE.


Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.