VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna) (2007 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1341 kg
Masa całkowita 1950 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 1 130 PLN
System nawigacji satelitarnej RNS 300 z monochromatycznym wyświetlaczem 2008 - 2009 Standard
System nawigacji satelitarnej RNS MFD DVD - kolorowa 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 670 PLN
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 430 PLN
Zmieniarka płyt CD w podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Gniazdo USB w przednim podłokietniku 2008 - 2009 Standard
Dysk twardy 30 GB 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 500 CD/MP3 i zmieniarką CD + 10 głośników 2008 - 2009 Standard
Radio RCD 300 CD/MP3 + 4 głośniki 2008 - 2009 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

wrzesień 2007 - kwiecień 2009 67 140 PLN
lipiec 2007 - wrzesień 2007 73 240 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline Hatchback V 122KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.

Nowy Volkswagen Golf 8. Niech nie zwiedzie cię wygląd, w środku doszło do prawdziwej rewolucji
We wrześniu Volkswagen z hukiem zaprezentował ID.3, elektryczne auto, które ma być "nowym Golfem" naszych. Nie zapomniano jednak o prawdziwym Golfie i pozwolono mu spokojnie wjechać w ósmą generację.