VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna) (2007 - 2008)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2007 do 2008 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V wynosi 140 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 220 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1404 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
ASR 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
MSR- układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Kierownica skórzana, 3-ramienna z elementami aluminium 2007 - 2008 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

wrzesień 2007 - kwiecień 2008 82 840 PLN
styczeń 2007 - wrzesień 2007 88 840 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Trendline DSG Hatchback V 140KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Jakie rozwiązania cyfrowe w nowym Golfie zaskakują najbardziej?
Współczesne samochody są coraz bardziej cyfrowe. Wszechobecna elektronika cały czas czuwa nad naszym bezpieczeństwem i ułatwia życie kierowcy. Nowy Volkswagen Golf to prawdziwa cyfrowa rewolucja. Które systemy zaskakują najbardziej?