VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1359 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

styczeń 2008 - kwiecień 2009 80 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Sportline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

Nowy VW Golf zaskakuje szeroką ofertą. Od nowoczesnych hybryd po klasyczne i dobrze znane silniki
Europejczycy wciąż kochają kompakty. Nieważne, czy mówimy o klasycznych modelach, czy o SUV-ach. Skąd bierze się ich popularność? Z wszechstronności, praktyczności i szerokiego wyboru, jaki dają swojemu kierowcy. Nie ma lepszego przykładu niż VW Golf. Samochód numer 1 na Starym Kontynencie.

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.