VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4233 mm długości, 1776 mm szerokości, 1651 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,4 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Długość 4233 mm
Szerokość 1776 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1651 mm
Masa własna 1348 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard
Obrotomierz 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2008 - 2009 Standard
ASR 2008 - 2009 Standard
MSR- układ przeciwblokujący przy hamowaniu silnikiem 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2008 - 2009 Standard
Kierownica skórzana, 3-ramienna z elementami aluminium 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

kwiecień 2008 - kwiecień 2009 86 340 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Cross Hatchback V 160KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nowy Volkswagen Golf 8 - ceny w Polsce. Na razie od 91 990 zł. W przyszłości dostanie tańsze silniki
Jest drogo, ale nowy VW Golf 8 przyjechał nad Wisłę z dość mocnymi silnikami i bogatym wyposażeniem. Cennik otwiera 91 990 zł. Sprawdzamy polskie ceny nowego Volkswagena Golfa.

Kupujemy używane: VW Golf VI GTI vs. Alfa Romeo Giulietta QV. Którego hot hatcha wybrać?
Przeciętne wersje obecnych na rynku kompaktów nie wzbudzają większych emocji. Szybsze bicie serca pojawia się dopiero w kontakcie z mocniejszymi odmianami silnikowymi. Sprawdźmy, jak po latach sprawuje się Volkswagen Golf VI GTI i Alfa Romeo Giulietta z koniczyną w logo.

Nowy VW Golf rozbity przez Euro NCAP. Na testach były też Ford Puma i Nissan Juke [FILMY]
Eksperci Euro NCAP mają ostatnio pełne ręce roboty. Tym razem na testy zderzeniowe przyjechały do nich: VW Golf 8, Ford Puma oraz nowy Nissan Juke. Obyło się bez sensacji. Cała trójka spisała się bardzo dobrze.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.