VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 118 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V wynosi 160 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 220 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,4 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V osiąga moment obrotowy 250 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,4 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,4 s
Prędkość maksymalna 220 km/h
Moc 160 KM
Momen obrotowy 250 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1348 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2008 - 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Tempomat 2008 - 2009 Standard
Komputer pokładowy 2008 - 2009 Standard
Zamek centralny 2008 - 2009 Standard
Lusterka boczne elektrycznie regulowane 2008 - 2009 Standard
Wycieraczka szyby tylnej 2008 - 2009 Standard
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2008 - 2009 Standard
Szyby barwione 2008 - 2009 Standard
4/5 zagłówki 2008 - 2009 Standard

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

kwiecień 2008 - kwiecień 2009 78 740 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline Hatchback V 160KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?