VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna) (2008 - 2009)

VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 90 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V wynosi 122 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,9 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1390 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V osiąga moment obrotowy 200 Nm. VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V wynosi około 6,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1450 litrów. Wymiary samochodu: 4206 mm długości, 1759 mm szerokości, 1580 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,9 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 122 KM
Momen obrotowy 200 Nm
Pojemność skokowa silnika 1390 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Długość 4206 mm
Szerokość 1759 mm
Rozstaw osi 2578 mm
Wysokość 1580 mm
Masa własna 1359 kg
Masa całkowita 1960 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości, bezwładnościowe - przód 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy regulowana w dwóch płaszczyznach 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Popielniczka - przód, tył 2008 - 2009 Standard
Dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego skórzane 2008 - 2009 Standard
Światła przeciwmgielne 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 810 PLN
Ogrzewanie postojowe uruchamiane pilotem 2008 - 2009 Standard
Klimatyzacja półautomatyczna Climatic 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 3 430 PLN
Klimatyzacja automatyczna Climatronic 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 7 550 PLN
Lampy Bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów i spryskiwaczami 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 6 440 PLN
Dywaniki - wykładzina 2008 - 2009 Standard (w pakiecie) 390 PLN

Cena VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

styczeń 2008 - kwiecień 2009 80 440 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf Plus 1.4 TSI Comfortline DSG Hatchback V 122KM (benzyna)

Inne wersje v-plus

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Samochód numer 1 w Europie? Każdy odpowie "Golf". I się pomyli, bo mamy nowego lidera
Luty przyniósł sporą niespodziankę. Jak do tej pory wyglądały europejskie statystyki sprzedaży? VW Golf i długo nic. W zeszłym miesiącu dotychczasowy dominator musiał jednak uznać wyższość miejskiego modelu z Francji.

Volkswagen Golf 8 nagrodzony przez Euro NCAP. To pierwszy przypadek od sześciu lat
Od prawie sześciu lat nie zdarzyło się, żeby organizacja Euro NCAP nagrodziła wyposażenie elektroniczne podwyższające poziom bezpieczeństwa. Teraz ten zaszczyt spotkał Golfa 8 i jego funkcje car-to-x oraz Local Hazard Warning.

W Studiu Biznes sprawdziliśmy najnowszego Volkswagena Golfa
Co zmieniło się w najnowszym Golfie? Czy niemiecki kompakt wciąż wyznacza trendy w segmencie? Sprawdziliśmy to, przyjeżdżając do Studia Biznes najnowszą generacją bestsellerowego Volkswagena.

Nowy VW Golf R-Line z polskimi cenami. Ponad 100 tysięcy złotych, ale na razie kusi rabatem
Oferta nowego Volkswagena Golfa stale poszerza się o kolejne wersje. Właśnie poznaliśmy polskie ceny odmiany R-Line. Zainteresowani muszą szykować ponad 100 tysięcy złotych.