VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna) (2002 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 177 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback wynosi 241 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 3189 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback osiąga moment obrotowy 320 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(13 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 241 KM
Momen obrotowy 320 Nm
Pojemność skokowa silnika 3189 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1465 kg
Masa całkowita 2000 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Airbag 6 sztuk 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2002 - 2003 Standard
Tempomat 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2002 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

sierpień 2002 - sierpień 2003 50 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 3.2 R32 4Mot. Hatchback 241KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?