VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna) (1999 - 2003)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2003 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback wynosi 204 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 235 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 7,1 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback jest typu układ v posiadający 6 cylidrów o pojemności 2792 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback osiąga moment obrotowy 270 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Spalanie w jeździe miejskiej 15,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 8,1 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 7,1 s
Prędkość maksymalna 235 km/h
Moc 204 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 2792 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 6
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 6.5 J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1407 kg
Masa całkowita 1930 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Komputer pokładowy 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Alarm 2002 - 2003 Standard (indywidualny)
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2002 - 2003 Standard
Airbag - 4 sztuki 2002 - 2003 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 1999 - 2003 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1999 - 2003 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

czerwiec 1999 - sierpień 2003 80 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.8 V6 4Mot. Hatchback 204KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?