VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna) (1997 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1997 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 216 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 8,5 s. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 jest typu układ v posiadający 5 cylidrów o pojemności 2324 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 osiąga moment obrotowy 205 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 to benzyna.

Średnie spalanie VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 wynosi około 9,3 l na 100km. Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 9,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 13,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 7,2 l/100km

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 8,5 s
Prędkość maksymalna 216 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 2324 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55R16
Rozmiar felgi 6J
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1243 kg
Masa całkowita 1760 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ASR - system zapobiegający poślizgowi kół podczas przyspieszania 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
ESP - system stabilizacji toru jazdy 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 1997 - 2000 Standard (indywidualny)
Dach szklany odsuwany elektrycznie 1997 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

sierpień 1997 - wrzesień 2000 70 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Bestsellery Volkswagena na wyprzedaży. Przeglądamy najlepsze oferty na Golfa, Passata i Arteona
2019 jest rokiem premier w Volkswagenie. Poznaliśmy elektryczne ID.3, a także kilka klasycznych modeli. Klienci mogą również liczyć na wyjątkową promocję obejmującą niemal całą paletę modelową koncernu. Rabaty sięgają 20 tysięcy złotych. Sprawdzamy, co opłaca się teraz kupić.

Lider w doskonałej cenie - Volkswagen Golf dostępny z ogromnym rabatem
Nowe wcielenie Volkswagena Golfa zbliża się wielkimi krokami. Jest więc to doskonały moment na zakup aktualnej jeszcze generacji, która kusi teraz bardzo atrakcyjnymi cenami. Prześwietlamy ofertę najpopularniejszego hatchbacka na świecie.

Volkswagen Golf ma różne oblicza i cenę niższą o 12 tys. zł
Najchętniej wybierany kompakt w Europie przekonuje wszechstronnością. Może być sportowy, rodzinny, elektryczny, a także uterenowiony. Ponadto, dostępny jest teraz w świetnej cenie. Prześwietlamy ofertę.

Kolejny rok w Europie dla VW Golfa? Po 9 miesiącach ma ogromną przewagę
Firma analityczna JATO podsumowała trzy pierwsze kwartały 2019 na europejskim rynku. I obyło się bez niespodzianek - VW Golf pewnie zmierza po tytuł europejskiego numeru 1 kolejny rok z rzędu.

Nowy Volkswagen Golf VIII. Plusy i minusy. Oceniamy nowego Golfa w ośmiu kategoriach i wystawiamy notę końcową
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie. By ocenić nieznaną osobę "na tak lub nie", wystarczy kilka sekund. Ja na nowego Golfa miałem kilka godzin. Mogłem wszędzie zajrzeć, wszystkiego dotknąć i wypunktować jego silne i słabe strony.