VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna) (2000 - 2002)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2000 do 2002 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 125 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 wynosi 170 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 jest typu układ v posiadający 5 cylidrów o pojemności 2324 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 osiąga moment obrotowy 220 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(8 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 170 KM
Momen obrotowy 220 Nm
Pojemność skokowa silnika 2324 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1239 kg
Masa całkowita 1770 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tempomat 2002 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja 2002 Standard
Klimatyzacja 2002 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2002 Standard (indywidualny)
Dach szklany odsuwany elektrycznie 2002 Standard
Alarm 2002 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2000 - 2002 Standard (indywidualny)
Alufelgi 2000 - 2002 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 2000 - 2002 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2000 - 2002 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

wrzesień 2000 - kwiecień 2002 70 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 GTI Hatchback 2.4 170KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?