VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna) (1999 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 wynosi 150 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 jest typu układ v posiadający 5 cylidrów o pojemności 2324 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 osiąga moment obrotowy 205 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1099 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1444 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 205 Nm
Pojemność skokowa silnika 2324 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 5
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd Stały napęd na 4 koła

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1444 mm
Masa własna 1357 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Skrzynia manualna, 6-biegowa 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Alufelgi 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Radio-Magnetofon 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Airbag - 4 sztuki 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne elektrycznie regulowane i ogrzewane 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Dach szklany odsuwany elektrycznie 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 1999 - 2000 Standard (indywidualny)

Cena VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

styczeń 1999 - wrzesień 2000 70 000 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.3 V5 4Mot. Highline Hatchback 2.4 150KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?