VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna) (1999 - 2000)

VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 1999 do 2000 roku. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback wynosi 115 KM. Silnik VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1984 cm3. Na każdy cylinder w silniku VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback osiąga moment obrotowy 170 Nm. VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback to benzyna.

Warto nadmienić, że VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback posiada 3 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1184 litrów. Wymiary samochodu: 4149 mm długości, 1735 mm szerokości, 1439 mm wysokości.

Opinie o VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(3 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Liczba drzwi 3
Liczba miejsc 5
Moc 115 KM
Momen obrotowy 170 Nm
Pojemność skokowa silnika 1984 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Długość 4149 mm
Szerokość 1735 mm
Rozstaw osi 2511 mm
Wysokość 1439 mm
Masa własna 1305 kg
Masa całkowita 1730 kg

Wyposażenie VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zderzaki i lusterka w kolorze nadwozia 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z mechaniczną regulacją wysokości 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Lampy ksenonowe 1999 - 2000 Standard (w pakiecie) 4 530 PLN
Instalacja radiowa 1999 - 2000 Standard (w pakiecie) 1 190 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Fotele przednie z funkcja podgrzewania 1999 - 2000 Standard
Immobilizer 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Obrotomierz 1999 - 2000 Standard (indywidualny)
Alarm 1999 - 2000 Standard

Ceny VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

styczeń 2000 77 647 PLN
grudzień 1999 75 187 PLN
sierpień 1999 - listopad 1999 73 430 PLN

Zdjęcia VOLKSWAGEN Golf IV 2.0 Highline Hatchback 115KM (benzyna)

Inne wersje iv

VOLKSWAGEN Golf - Wiadomości

Nabywcy Volkswagena Golfa 8 nie mogą odebrać samochodów. Winny błąd w oprogramowaniu
Nowy Golf ma kontynuować sukcesy poprzedników, ale na razie boryka się z problemami. Najważniejszy z nich spowodowało oprogramowanie. Podobno system zawiadamiający służby ratunkowe po kolizji nie działa poprawnie.

Kupujemy używane: Ford Focus Mk1 i VW Golf IV. Trwałe kompakty za kilka tysięcy złotych
Kilka tysięcy złotych to wystarczająca kwota do kupna przeszło dwudziestoletniego auta kompaktowego. W cenie przyzwoitego laptopa znajdziemy między innymi króla kompaktów - Volkswagena Golfa IV oraz Forda Focusa Mk1, uchodzącego za najlepiej prowadzący się model swoich czasów. Po latach eksploatacji wciąż przy odrobinie szczęścia wyszukamy godne uwagi egzemplarze, zdatne do dalszego użytkowania.

Kompakt czy crossover? Sprawdzamy jaki samochód wybrać do jazdy na co dzień
Z jednej strony kompaktowe crossovery sprzedają się jak świeże bułeczki, a z drugiej klienci nie zapominają o klasycznych przedstawicielach segmentu C. Do pierwszej grupy należy Volkswagen T-Roc, a do drugiej - Golf. Oba są hitami sprzedażowymi niemieckiego koncernu. Sprawdzamy, jakie mają asy w rękawie.

Nowoczesny, multimedialny i ekologiczny - nowy Volkswagen Golf już z dużym rabatem
Choć wyglądem jest zbliżony do poprzednika, zmieniło się w nim bardzo dużo. Najwięcej modyfikacji dostrzeżemy w kabinie. To tam zagościła era cyfryzacji i nowoczesnych gadżetów. Zadziało się również pod maską, gdzie pojawiła się miękka hybryda i benzynowe jednostki z funkcją odłączania połowy cylindrów. Golf podniósł poprzeczkę, ale czy to wystarczy, by pozostał na tronie klasy kompaktowej?

To był najgorszy marzec w Europie od 38 lat. Kto na podium? Z Teslą wygrało tylko jedno auto
Europejski rynek nowych samochodów załamał się w marcu. W porównaniu z zeszłym rokiem liczba zarejestrowanych aut spadła aż o 52 proc. Jakie samochody radziły sobie najlepiej w kryzysie?